Aron Mat oppforder deg til å ta praten
Publisert
Nasjonal kampanje
Bufetats nasjonale kampanje, Tusen spørsmål til de tusen hjem, har som formål å oppmuntre familier til å ta praten om det å bli fosterhjem. En viktig del av kampanjen er støttespillerne som bidrar med å spre budskapet via deres produkter, tjenester og flater.
Samarbeidet går ut på å synliggjøre behovet for fosterhjem, ved eksempelvis å merke produkter med etiketter som fremmer budskapet til kampanjen.
Aron Mat bidrar for en god sak
Aron Mat Aron Mat holder til på Kvaløya i Troms, der de produserer smaksrike og tradisjonsrike kjøttprodukter av rene råvarer. Produktene er et must for mange nordlendinger, spesielt i forbindelse med jul og mattradisjoner knyttet til julen.
Bedriften sa nylig ja til å la oss bruke deres anerkjente kjøttprodukter for å kommunisere vårt viktige budskap. Daglig leder, Espen Aronsen, var ikke i tvil da han ble spurt om å bidra i kampanjen.
- Dette er en god og viktig sak. Mange unge sliter, og mange foreldre sliter. Jeg kjenner selv barn i fosterhjem, og ser at det fungerer godt! Hvis vi ved hjelp av disse etikettene kan bidra til at flere familier starter en samtale om fosterhjem, er det veldig bra, sier Aronsen.
De utvalgte produktene vil være synlig i butikk innen kort tid.